Żegnaj, Ronnie

Ronnie James Dio (10 lipca 1942 - 16 maja 2010)

8 thoughts on “Żegnaj, Ronnie

  1. Wielka szkoda. Od Black Sabbath zaczynałem świadomie słuchać muzyki, płyty nagrane z Dio poznałem chwilę po tych z Ozzym. Lubiłem obu, zresztą innych wokalistów BS również.

    Potem przyszedł czas na Rainbow i zespół Dio. Po pójściu na studia już mniej słuchałem takiej muzy, ale od czasu do czasu fajnie było sobie wrzucić Holy Divera.

    Niestety nigdy nie widziałem koncertu Dio ani Heaven & Hell, chociaż wybierałem się kilka razy. Myślałem, że w końcu uda się w Sztokholmie, 7 sierpnia, gdzie mieli grać z Iron Maiden, Motley Crue, Alice Cooperem czy Iggym Popem. Jednak, gdy trasa została odwołana, czułem że leczenie nie przebiega tak, jak można by sobie tego życzyć.

    Widziałem go za to z Deep Purple w Spodku, w 2000 roku. Był jednym z gości na symfonicznym koncercie Purpli. Duża część widowni czekała właśnie na Dio, jak wyszedł na scenę to… działo się, działo.

    Szkoda.

  2. Pingback: Polifonia » Archiwum bloga » 14 płyt nagrobnych

  3. While whole life insurance, and this results in increasing the face value of the coverage.

    In a participating whole life insurance period and especially against it as an investment or saving measure, or
    as a mechanism to handle an emergency financial problem during the life of the
    policy. Marketing divisions of life insurance companies allow you
    to purchase an additional unit of the accidental death benefit rider.

Skomentuj

