Komisja śledcza

Dlaczego zrobił pan stację RMF PUNK?
Po prostu uważam, że…
Kto panu to zlecił?
Nikt, ja tylko…
Czy chce pan tym zniszczyć scenę?
Ależ skąd, ja przecież…
Jak pan śmiał zestawić punka z taką korporacją? Nie rozumie pan, że ideały DIY mogą być reprezentowane tylko poprzez tak niezależne serwisy jak MySpace, Last.fm czy YouTube?
No, ale…
Chce pan się wzbogacić na emitowaniu punka i HC?
Nie, przecież ja nawet…
Nie wygląda pan na punka.
Wiem, ale…
Na żadnym forum punkowym pana nie widzieliśmy.
Bo ja niestety…
Wygląda pan na metalowca. I mamy na to kwity! Nie zaprzeczy pan, że śpiewał pan w zespole metalowym?
No nie…
I że pisał pan artykuły o metalu?
Tak, ale nie tylko, przecież ja też…
Od jak dawna słucha pan punka?
O, to już będzie…
Codziennie?
Nie, bo ja…
Wie pan, że na playliście radia jest za dużo starych rzeczy?
Ale to dopiero…
Wie pan, że jest za mało starych rzeczy?
Ale to…
Za mało hardkora!
Ale…
Za dużo hardkora!
A…
Wie pan, że zagrać Farben Lehre obok Minor Threat to jak puścić bąka w perfumerii?
Ale przecież…
Wie pan, że każdy prawdziwy punk ma te wszystkie płyty na oryginałach i ich sobie w domu z oryginałów słucha i w stronę tej rozgłośni to nawet nie splunie?
To w takim razie…
A czy wie pan, że to my jesteśmy właścicielami punka? I to my decydujemy, po której jest pan stronie? Czy wie pan, że my tu stoimy, a pan stoi tam?
To ja przepraszam, to ja może puszczę piosenkę…

PS. Wszystkim dobrym ludziom dziękuję za sugestie. Niektóre spóźnione 😉 inne bardzo cenne.

25 thoughts on “Komisja śledcza

  1. Mocne Jarku, mocne… podobnie jak stacja. Brzmi brudnie, śmierdzi wódką i starymi martensami. Ugrzecznione miasto muzyki legło w gruzach!

    Nie mam pytań, może tylko jedną sugestię – dołóż The Analogs – jutro mamy premierę ich nowego dziecka w MySpace, a dla polskiego punka zrobili naprawdę wiele.

  2. Graj Pan graj, nawet jeśli RMF i punk nadal mi się gryzą hahaha…
    Zróbmy rewolucję środkami wroga 😉 Eee, nie, przecież niedawno ustaliliśmy, że tu nie będzie rewolucji 🙂
    Jak to ktoś kiedyś powiedział wszyscyśmy z punka, tylko włosy nam urosły w drugą stronę 😉 Zresztą Sex Pistols też nie byli prawdziwi, a The Clash jak już skończyli rebelię na scenie to odjeżdżali do hotelu limuzynami.

  3. @frota – zajrzałem, bo widziałem, że mam stamtąd sporo wejść na bloga. podobnie jak z innych forów HC/punk – a na wszystkich to samo. Ale też bardzo dużo konkretnych i ciekawych uwag.
    BTW, „nowych” witam niskim ukłonem i zapraszam częściej 🙂

  4. Prawdziwy hard core punk to był zespół Dupa Maryny. Taki hard core, że nie zarejestrowali żadnego utworu, taki punk, że w swej anarchii nie skomponowali żadnego utworu. Anarchii nie da się ubrać nawet w dwa akordy. 😉

    A serio, to fajny pomysł, muzyki jest wiele, z czasem, jak starczy cierpliwości i entuzjazmu można dokładać to i owo. Ja bym dorzucił Ocean Collective i Savage Republic, choć dla wielu to pewnie niepunk.

  5. No i wreszcie sie stalo. Pierwszy „motocyklowy chłopczyk” zaliczony. Ale i tak długo wytrzymalismy,ponad rok, nie?

    A było tak fajnie:)

  6. Skoro mozna nazywac sobie wirtualny twor hard-core to dlaczego inny typ nie ma miec programu rmf punk? Jakos jedno dziwnie blisko drugiego. Dyrektor gdy pozwoli to puscimy czego nie to wyrzucimy. Dyrektor z dyrektorem sie dogada.

    Ciekawostka:
    „8
    M jak Moderator
    Awatar użytkownika

    Dołączenie: Maj 2004
    Posty: 7000
    PostWysłany: 07 Lut 2010, 13:59
    Temat postu: Re: RMF Punk?
    Właściciele punk rocka hehehe dobre, Lembon i jeszcze paru innych powinni mieć to w podpisie”
    A pisze to ktoś kto nic oryginalniejszego nie robi od tego co wlasnie skrytykował. Jaką nazwą sie nazwaliscie szanowni admini. Czyzby nie bylo lepszych pomysłów? Widocznie uwazacie sie za wlascicieli hard-core’a. Ale to tylko urojenie kilku ustawionych w systemie kolesi.

  7. Widzę, że Szanowny Pan Redaktor przybrał ideologię po całości – nawet komisje sledcze rażą. A ktoś ich wybrał, prawda?

    było miło, ale wszystko ma swój koniec.
    RMF RUMOR to dopiero robi (aktualnie Moja Adrenalina śmiga, pięknie jest kurna), nie jakieś tam pitolenie.
    Plus dla zakutych łbów – decydentów, że coś tam można jednak posłuchać wartościowego w sieci.

  8. panie szubrycht…

    o ile merytorycznie radio jest w porzadku (fakt, ze malo nowosci i plejlista sie strasznie powtarza 🙂 ) to jednak jest troche slabe. dzingiel rmf pank kloci sie w moim odczuciu straszliwie z ogolnym przekazem puszczanych zespolow. i chyba nie do unikniecia jest ten dysonans. smutna sprawa.

    ksiazka o slayerze bardzo w porzadku, chociaz strasznie powazna…

  9. Ten wpis, to stary dobry cyniczny Szubrycht z czasów Thrash’em all.
    Niniejszym poproszę o więcej :):)

  10. „Jak pan śmiał zestawić punka z taką korporacją? Nie rozumie pan, że ideały DIY mogą być reprezentowane tylko poprzez tak niezależne serwisy jak MySpace, Last.fm czy YouTube?”
    Tu się złożyłem ze śmiechu;]

  11. Panie Jarku, a jest w tym radiu jakaś szansa usłyszeć autorską audycję, taką w starym stylu gdzie tańczy się o architekturze i najlepiej prowadzoną przez Pana?

  12. nigdy nie byłem punkiem i już pewnie nie będę. ale trochę pogowałem w otwockim Smoku i pewnikiem nadal bym zapogował. słuchałem kleszów i dezertera właściwie nagminnie swego czasu… ale zostało mi tylko od tych pierwszych- zamiłowanie do riddimów, po tych drugich- kontestacja chujni.

    to tyle w temacie punkradia, ale przekażę zainteresowanym, bo autora za gębę mocną szanuję. więc i sądzę, że chujni w net nie wypuszcza.

Skomentuj

