SMS z Sacrum Profanum

Ruszyło Sacrum Profanum. W wielkiej hali hutniczej ocynowni The Cinematic Orchestra przyjęci jak wielka gwiazda. Zbyt pochopne to standing ovation, choć trzeba przyznać, że przynudzali miło. Szczególnie w rozimprowizowanych partiach bisów.

Chris Cunningham zgwałcił mnie przez oczy i uszy, ale na kolana nie posłał. Sprawny, efektowny, mało odkrywczy. Będę miał koszmary. Najpewniej nagi, cycaty Hitler z wodogłowiem.

Bardziej jednak przeraża mnie to, że jesień się zaczęła.

5 thoughts on “SMS z Sacrum Profanum

  1. I kolejna impreza na której miałem być i nie mogłem. Nie jest to przypadkiem kara jakowaś, narzucona przez kogoś, kto nijak nie znosi sprzeciwu?

    Jako, że myśl mam raczej plastyczną, Hitler z wodogłowiem jako żywo stanął przed moimi oczyma. Ble.

  2. Co do Chrisa Cunninghama, to polecilbym film „District 9” (niestety nie znam polskiego tytulu, pewnie bedzie „Dystrykt 9”;) Chris pracowal nad efektami specjalnymi, wyszlo tak ze oczu nie mozna oderwac od ekranu. Moim zdaniem najlepszy S-F od czasu „Matrixa”. I pierwszy od czasu „E.T.” w ktorym publicznosc identyfikuje sie z Obcymi, ups, spoiler ;p

Skomentuj

