Konkurs

Samotność – cóż po ludziach, czym śpiewak dla ludzi?
Gdzie człowiek, co z mej pieśni całą myśl wysłucha,
Obejmie okiem wszystkie promienie jej ducha?

– to oczywiście Konrad, pan dobrze znany tym, którzy czytali lektury 😉 Ale ja tam bohaterem romantycznym nie jestem i cieszę się, kiedy to, co piszę, jest czytane. W związku z tym, oznajmiam, co następuje:
1_obrazek342
Mam nadzieję, że krótka przejażdżka na plecach Onetu, organizatora konkursu, pozwoli mi dotrzeć do kilku osób, które wcześniej „Mocnego w gębie” nie znały, a może chciałyby poznać.
Przy okazji pozdrawiam zarówno stałych bywalców, jak i tych, którzy wpadli tu przypadkiem (na przykład wpisując w googla frazy: „jak ładnie się sfotografować” albo „sperma w gębie”!) i pewnie nie wrócą.
Najlepszego w Nowym Roku!

5 thoughts on “Konkurs

  1. Powodzenia.
    A z tymi frazami w google to też jest wesoło. Do mnie na bloga ktoś kiedyś trafił szukając „Stary testament – relacje z człowiekiem” 😀 A ja tam miałem opisany występ Testamenta na Hunterfest.

  2. ach, co za lans na grzbiecie onetu gdzie jak wiadomo pracują ignoranci nie doceniający twórczości Mylene Farmer 😉
    nie wstyd to?

Skomentuj

