Czerwony dywan

Doczekałem się, zaproszono mnie na czerwony dywan! No, może nie mnie osobiście, bo ten mail trafił pewnie do wszystkich redakcji w Polsce, ale zawsze to coś, znalazłem się w elitarnym gronie wybrańców. W mailu owym informacja, że już mogę się ubiegać o akredytację (liczba w tym roku mocno ograniczona, za co autorka listu z góry przeprosiła) na wręczenie nagród MTV Europe, która to wiekopomna uroczystość będzie miała miejsce 6 listopada w Liverpoolu. I teraz proszę zapiąć pasy, zaczyna się ostra jazda! Otóż jedyny typ akredytacji na który ja, wybraniec, mógłbym liczyć to wstęp na czerwony dywan i do pokoju prasowego, gdzie w towarzystwie innych wybrańców mógłbym obejrzeć galę na telebimie. Nie napisali nic o orzeszkach, ale jak znam życie, pewnie znalazłyby się i orzeszki… Napisali za to wyraźnie, że wstępu na samą galę nie będzie. „Nie będzie też press roomu ani photo roomu, gdzie przybywałyby gwiazdy, aby dać się sfotografować/odpowiedzieć na pytania dziennikarzy” – koniec cytatu.
Niestety, drogie MTV, nie będę mógł pojechać do Liverpoolu, bo na 6 listopada akredytowałem się już w swoim dużym pokoju na szarozielonym dywanie. Gwiazd też nie będzie, ale za to będzie żona, która, jak ładnie poproszę, da się sfotografować. Kto wie, może nawet odpowie na kilka nurtujących mnie pytań…

6 thoughts on “Czerwony dywan

  1. z innej beczki: wczoraj zaatakowal mnie pierwszy spam stworzony przy uzyciu myspace polska. Na szczescie byla tam opcja z linkiem „Jeśli chcesz blokować w przyszłości maile od użytkowników MySpace, kliknij tutaj”. Skorzystalem z niej, ale czy faktycznie spowoduje, to nie tylko blokade danego usera zasmiecajacego mi skrzynke, ale takze wszystkich ktorzy beda chcieli do mnie wyslac zaproszenie z myspace?

  2. Mam takie pytanie, które nie dotyczy tego posta. Ostatnio mówi się o biografii Dimebaga Darrella. Słyszał Pan? A może, co lepiej, zajmie się Pan jej tłumaczeniem?:)
    Pozdrawiam

Skomentuj

